• sns03
  • sns02
  • sns01

2021 Macchine per u legnu esportanu a calata è induve andemu?

Tutte e cumpagnie cinesi di macchine di legnu face una grande sfida in 2021 perchè a malatia coronavirus 2019 esiste sempre in tuttu u mondu.U COVID2019 ùn ferma micca solu u mercatu domesticu cinese, ma ancu rallenta u sviluppu ecunomicu d'oltremare.L'esportazione di a machina di u legnu cinese hà ridutta troppu l'annu passatu.

Ci hè parechje difficultà in l'esportazione di a macchina di u legnu cum'è seguente:

a.Perchè COVID2019 hè stata cun noi, a catena di furnimentu hè rotta è u costu di a maiò parte di e materie prime hè aumentatu rapidamente, in particulare l'acciaio.U prezzu di l'acciaio hà fluttuatu troppu in u 2021 cusì chì hà aumentatu u costu di u fabricatore di a macchina di legnu.

b.A prevenzione epidemica hà riduciutu a mobilità di u travagliu.Hè difficiuli per alcune imprese di impiegà novi travagliadori in modu chì ùn puderanu micca sustene a produzzione normale.I clienti anu ancu riduttu ordini o annullati ordini per i fornitori chinesi ùn anu pussutu mandà ingegneri per installà macchine in oltremare.

c.In u 2021, i costi di gestione di a maiò parte di e fabbriche aumentavanu perchè u razionamentu di l'electricità hà bisognu di chjude e fabbriche o di riduzzione di a produzzione in alcune cità.

d.Logistics era tantu dura perchè epidemie enlarged in certi cità Chinese.I carichi ùn anu micca pussutu esse trasferiti senza problemi in Cina.U costu di u trasportu internaziunale hè aumentatu da u 2019. I clienti d'oltremare anu riduciutu l'ordine o ritardatu per cumprà e macchine di u legnu.

In u 2022, l'epidemie hè entrata in u so terzu annu, u virus hà cuntinuatu à mutà, è e strategie di prevenzione è cuntrollu lucali sò constantemente aghjustate.Tuttavia, u focu di l'epidemie in certi rigioni dopu à u Festival di Primavera hà cuntinuatu à riflette l'impattu negativu nantu à u sviluppu di l'industria.Dopu l'impattu di l'epidemie per più di dui anni, l'operazione cummerciale di l'imprese hè in generale difficiule, a vuluntà di l'imprese à investisce ùn hè micca alta, è sò cunfunditi nantu à a direzzione di sviluppu di l'industria.

img (2)
img (1)

Tempu di post: 27-ghjugnu-2022